Nowoczesne strategie budowania marki gabinetu rehabilitacyjnego

Ostatnie lata przyniosły ogromne technologiczne przyspieszenie, które rewolucjonizuje sposób, w jaki ludzie komunikują się, szukają informacji i korzystają z usług medycznych. Wiele osób zgłaszających się do mnie z prośbą o współpracę, jawnie mówi o tym, że w ostatnim roku przez rosnącą konkurencję zauważają znaczny spadek liczby klientów. Z tej przyczyny tym bardziej radzę wszystkim skoncentrować się na budowaniu marki gabinetu bądź marki profesjonalisty. W tym artykule podpowiem, w jaki sposób to zrobić. Czym właściwie jest marka? Marka to kompleksowe pojęcie, które obejmuje nie tylko nazwę i logo, ale również wartości, wizerunek, doświadczenia oraz emocje związane z danym produktem, usługą lub firmą. Jest to całość wrażeń i skojarzeń, które klienci mają w związku z daną marką. Marka może być postrzegana jako obietnica jakości, stylu, wiarygodności, czy wartości, które reprezentuje. W skrócie – marka to tożsamość, charakter i reputacja przedsiębiorstwa lub produktu w umyśle klientów. Stanowi coś, co przyciąga i daje gwarancję wiarygodności. W jaki sposób budować markę? Żeby stworzyć mocną markę, trzeba na nią zapracować. Nie przychodzi to samo z siebie, wymaga wielu procesów, regularności i konsekwencji. Dlatego trzeba codziennym funkcjonowaniem gabinetu, pokazywać autentyczny wizerunek. Tylko autentyczność i potwierdzenie jakości pozwolą klientowi zaufać. Samo mówienie, że nasz gabinet jest najlepszy (co nie jest poprawne w świetle prawa), nie wystarczy. Należy to potwierdzić konkretnymi działaniami. Jak wynika z badania Premium Consulting, aby zbudować silną markę, przede...

Dostęp ograniczony.

Pełen dostęp do artykułu tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną prenumeratą lub subskrypcją.

Dlaczego warto wykupić dostęp? Otrzymujesz dostęp do:

  • Wszystkich artykułów merytorycznych w 6 kategoriach tematycznych
  • Wydań „Rehabilitacji w praktyce” w wersji online
  • Wideo-szkoleń
  • Newsów
  • Ciekawych wywiadów z osobami z branży fizjoterapeutycznej
  • Kalendarium aktualnych szkoleń, targów oraz konferencji
Wykup dostęp

Logowanie

Reklama

Sklep

NAJNOWSZY NUMER Rehabilitacja w praktyce nr 2/2024<br />
<br />

NAJNOWSZY NUMER Rehabilitacja w praktyce nr 2/2024

59,00 zł

zawiera 8% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz
Praktyczny przewodnik fizjoterapii w onkologii<br />
<br />

Praktyczny przewodnik fizjoterapii w onkologii

70,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz
BESTSELLER Rekomendacje postępowania fizjoterapeutycznego <br />
<br />

BESTSELLER Rekomendacje postępowania fizjoterapeutycznego

150,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz
Wybrane aspekty fizjoterapii wad postawy [E-BOOK]<br />
<br />
<br />

Wybrane aspekty fizjoterapii wad postawy [E-BOOK]


49,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz
Poznaj nasze serwisy