Wykorzystanie mediów społecznościowych w promocji usług rehabilitacyjnych – strategie skutecznego marketingu online
W obecnych czasach, kiedy większość z nas korzysta z internetu, a pokolenie Z coraz częściej zaczyna korzystać z usług rehabilitacyjnych, jeśli nie ma Cię w internecie – nie istniejesz. Z obserwacji i doświadczenia widzę, że konkurencja w branży jest bardzo duża, dlatego firmy świadczące usługi rehabilitacyjne muszą skutecznie wykorzystywać nowoczesne narzędzia marketingowe, aby dotrzeć do swojej docelowej grupy odbiorców. Jednym z ważnych obszarów, który staje się nieodzowny w strategii marketingowej, jest korzystanie z mediów społecznościowych. Na nich właśnie skupię się w tym artykule. Statystyki mówią same za siebie Według raportu Social Media 2023, powstałego na bazie danych z badań gemiusAdReal oraz Mediapanel, niemal 28 mln internautów w wieku 7-75 lat korzysta z mediów społecznościowych. Większość z nich stanowią kobiety (51,8% vs 48,2%). Kobiety spędzają na korzystaniu z mediów społecznościowych więcej czasu (średnio dziennie 2 h 4 m 11 s) niż mężczyźni, którzy poświęcają na nie 1 h 58 m i 40 s. Najpopularniejszymi mediami społecznosciowymi są YouTube i Facebook, które w ubiegłym roku docierały średnio miesięcznie do blisko 90% internautów, Messenger (76,5%), Instagram (60,6%), WhatsApp (48,2%), Twitter (37,5%), Snapchat (28,9%), TikTok oraz (28,6%) i LinkedIn (24,6%). Te dane ewidentnie potwierdzają tezę, że jeśli chcesz pozyskać klientów na usługi rehabilitacyjne, nie posiadając prowadzonych mediów społecznościowych, to bardzo dużo tracisz pod względem biznesowym. Jakie media wybrać? Wachlarz mediów społecznościowych jest bardzo duży, co wcale nie oznacza, że trzeba...Dostęp ograniczony.
Pełen dostęp do artykułu tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną subskrypcją.
Dlaczego warto wykupić subskrypcję? Otrzymujesz dostęp do:
- Wszystkich artykułów merytorycznych w 6 kategoriach tematycznych
- Wydań „Rehabilitacji w praktyce” w wersji online
- Wideo-szkoleń
- Newsów
- Ciekawych wywiadów z osobami z branży fizjoterapeutycznej
- Kalendarium aktualnych szkoleń, targów oraz konferencji