5 zasad skutecznego działania. O dobrej komunikacji w sieci
Marketing nie znosi dziś nachalnej sprzedaży i nonszalancji. Pacjenci są przy tym grupą szczególnie wrażliwą. Promocja w obszarze zdrowia to działanie oparte na głębokim zaufaniu, bliskich relacjach i szczerej trosce. Nietrudno w takich warunkach popełnić błąd. Aby się przed nim uchronić, zapamiętaj pięć prostych zasad na całe swoje zawodowe życie. Komunikacja w Internecie staje sztuką czujnego badania potrzeb, empatii i wrażliwości na potrzeby drugiej osoby. W usługach medycznych ta wyjątkowa sztuka nabiera bardzo osobistego wymiaru. Klient jest jednocześnie pacjentem. Przychodzi do Twojego gabinetu pełen obaw o: siebie, najbliższych, swoją sprawność, przyszłość i całe dalsze życie. Skomplikowanej sytuacji emocjonalnej towarzyszą często ból fizyczny, choroba i niepełnosprawność, które w oczywisty sposób potęgują trudności. W efekcie często mamy do czynienia z ludźmi smutnymi, rozgoryczonymi i zmęczonymi. Ludźmi, którzy na swoich barkach dźwigają nierzadko bardzo wiele. Oczywiście masz także z pewnością pacjentów, którzy z uśmiechem na twarzy znoszą każdy ból i niedogodności. Takie osoby pewnie więcej Ci wybaczą. Musisz jednak pamiętać, że one także mają prawo mieć gorszy dzień. W tej sytuacji nietrudno, choćby przez nieumyślne roztargnienie, popełnić gafę w komunikacji. Ta może Cię kosztować więcej niż zaufanie jednego pacjenta. Dzisiaj, łatwiej niż kiedykolwiek, można o swoim rozczarowaniu poinformować cały świat. I to przy pomocy zaledwie trzech kliknięć. Szczególne warunki Internetu Najłatwiej jest zdecydowanie prowadzić komunikację bezpośrednią. Wówczas stajesz twarzą...Dostęp ograniczony.
Pełen dostęp do artykułu tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną subskrypcją.
Dlaczego warto wykupić subskrypcję? Otrzymujesz dostęp do:
- Wszystkich artykułów merytorycznych w 6 kategoriach tematycznych
- Wydań „Rehabilitacji w praktyce” w wersji online
- Wideo-szkoleń
- Newsów
- Ciekawych wywiadów z osobami z branży fizjoterapeutycznej
- Kalendarium aktualnych szkoleń, targów oraz konferencji