Reklama

Czy wiesz, czego oczekują Twoi pacjenci?

Czy istnieje uniwersalny przepis na skuteczny marketing w fizjoterapii? Usiłując stworzyć taką formułę, pewnie zaczniesz od skomponowania listy oczywistych składników. Żaden gabinet nie może przecież liczyć na powodzenie bez strony internetowej. Konieczne są jeszcze działania na Facebooku i Instagramie. Niektórzy wymienią także: pozycjonowanie w wyszukiwarkach, obecność w lokalnych mediach, dobre logo i nazwę. Wymienionym powyżej elementom nie można odmówić istotności. Nie one jednak stanowią o jakości działań. Są jedynie narzędziami, które mogą posłużyć do osiągnięcia celu. Ich selekcja oraz intensywność wykorzystania w każdym przypadku będą dawały różne rezultaty. Nie ma bowiem dwóch takich samych gabinetów, które działają w identycznych warunkach. Wybór, który sprawdza się w jednym przypadku, w innym może okazać się zupełnie nietrafiony. Planując działania marketingowe swojej firmy, powinieneś zatem poszukać kombinacji doskonałej, która sprawdzi się jedynie u Ciebie.  Wszystkie gabinety różnią się od siebie. Prowadzą je wyjątkowi fizjoterapeuci i lekarze, którzy realizują indywidualnie wypracowany styl pracy, w oparciu o unikalny system wartości. Do każdego gabinetu przychodzą inni pacjenci i każdy działa w zupełnie odmiennym otoczeniu. Pomimo wszystkich różnic istnieje wspólna wartość, którą można wyłączyć przed nawias. Elementem, który łączy wszystkie efektywne kampanie w ochronie zdrowia, jest szczera troska i wrażliwość na potrzeby pacjentów. Marketing jest tak naprawdę sztuką słuchania. Czułe ucho marketera może wychwycić z rynku wszystkie oczekiwania, lęki i obawy pacjentów. Dzięki temu wiadomo, jak na nie odpowiedzieć i jak...

Dostęp ograniczony.

Pełen dostęp do artykułu tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną subskrypcją.

Dlaczego warto wykupić subskrypcję? Otrzymujesz dostęp do:

  • Wszystkich artykułów merytorycznych w 6 kategoriach tematycznych
  • Wydań „Rehabilitacji w praktyce” w wersji online
  • Wideo-szkoleń
  • Newsów
  • Ciekawych wywiadów z osobami z branży fizjoterapeutycznej
  • Kalendarium aktualnych szkoleń, targów oraz konferencji
Wykup dostęp

Logowanie

Reklama

Sklep

NAJNOWSZY NUMER Rehabilitacja w praktyce nr 1/2025<br />
<br />

NAJNOWSZY NUMER Rehabilitacja w praktyce nr 1/2025

59,00 zł

zawiera 8% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz
Praktyczny przewodnik fizjoterapii w onkologii<br />
<br />

Praktyczny przewodnik fizjoterapii w onkologii

70,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz
BESTSELLER Rekomendacje postępowania fizjoterapeutycznego <br />
<br />

BESTSELLER Rekomendacje postępowania fizjoterapeutycznego

150,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz
Praktyczne aspekty fizjoterapii kolana <br />
<br />
<br />

Praktyczne aspekty fizjoterapii kolana


139,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz
Poznaj nasze serwisy